kinres.com.pl

kinres.com.pl

Analiza konkurencji a budowanie wlasnej marki

Analiza konkurencji a budowanie wlasnej marki

Chcesz wiedzieć, co jest sukcesem w oczach guru Apple, Steve Jobs?

Sukces ma wielu ojców, niektóre mawiał. Ale kiedy najbardziej wpływowy biznesmen cały czas stara się wyjaśnić, czym jest sukces, wszystko co musisz zrobić, to słuchać. Słuchajcie słów Steve’a Jobsa mądrości i spróbuj wziąć do głowy jak najwięcej.

Nie sądzę, że ziemlewski istnieje potrzeba wprowadzenia Jobs dla Ciebie. Ale pozwól mi spróbować zrobić to w kilku słowach. Steven Paul Jobs (zmarł w 2011), amerykański przedsiębiorca, marketingu i wynalazca, który był współzałożycielem, prezes i CEO firmy Apple, Inc. Poprzez Apple, był powszechnie uznawany za pioniera charyzmatycznego osobistego komputera rewolucji i na jego wpływowym kariery w dziedzinie elektroniki i komputerów klientów, przekształcając jednej branży po drugim, z komputerów i smartfonów z muzyką i filmami.

Więc moim skromnym zdaniem, nie będzie tak dużo przesadą, jeśli powiem, że Steve Jobs jest najlepszą osobą, która mogłaby powiedzieć, co jest sukcesem.

Praca jest w stanie wyjaśnić, czym jest sukces dla niego. Poświęć trochę czasu, aby usiąść zrelaksowany i wszystkie uszy na słowa Steve mówi.

Nie ma wątpliwości, że w miejscach pracy trzeba mieć wiele pasji do tego, co robisz. Bez pasji nie ma możliwości, aby zrozumieć, co jest sukcesem. Co jest powodem, dla którego pasją dla Ciebie działalności wydajesz się robić na co dzień? Cóż, to jest proste. Jeśli nie można znaleźć pasję, po prostu zrezygnować. Każda racjonalna osoba mogłaby zrobić taki krok.

Steve Jobs jest pewien, że jeśli nie podoba, jeśli nie baw robi swoje działania, które może przynieść Ci bliżej do wiedzy o tym, co jest sukcesem, masz zamiar zrezygnować. A to, co dzieje się większość ludzi.

Praca proponuje, aby spojrzeć na tych, którzy zakończył się pomyślnie, to ludzie, którzy dokładnie wiedzą, co jest sukcesem ich doświadczenia.

Artykuł napisany przez: http://www.domyzbali-krakow.pl