kinres.com.pl

kinres.com.pl

Badanie satysfakcji klienta

Badanie satysfakcji klienta

Badanie satysfakcji klienta

Badanie satysfakcji klienta to bardzo istotna część wszystkich badań rynku. Każdy przedsiębiorca oferujący jakiś produkt czy usługę wie, że to klient jest najważniejszy. Od niego bowiem zależy, czy firma osiągnie zysk i na jakim poziomie. Każdy specjalista od marketingu wie, że o klienta trzeba dbać i zapewniać mu to, czego oczekuje. Żeby jednak wiedzieć jakie są jego wymagania, konieczne staje się przeprowadzanie odpowiednich badań. Podczas badań satysfakcji klienta można poznać odpowiedzi na wiele pytań, na podstawie których należy wysunąć pewne wnioski i podjąć określone działania zmierzające do podniesienia zadowolenia klienta z danej usługi lub produktu.

Ważne tutaj staje się poznanie swojego klienta, albowiem tylko wtedy można do niego dotrzeć z produktem czy usługą. Wiadomym jest, że zadowolony i usatysfakcjonowany klient nie odejdzie do konkurencji. Z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że taki odbiorca nie będzie poszukiwał produktu zastępczego, jeżeli będzie zadowolony z tego, z którego aktualnie korzysta.

Artykuł napisany przez: finansowanie samochodu z iflsa.pl